Låt mig fortsätta drömma!

Drömde en läskig dröm med lite Twilight i. Edward var med!
Vi tränade klipphoppning, och sen skulle vi gömma en skatt som var jättevärdefull. Vi skulle gå till gården, men gick in i ett trärum fullt med trämodeller av tex eiffeltornet. En dagisklass eller bara massa barn följde med av någon konstig andledning.
Plötsligt hörde man läskig musik och så försvann ett barn bara. Det var Edward som hade ryckt tag i barnet och sprungit iväg med det jättesnabbt! Nu skulle vi kidnappa barn mitt i allt!
Och då vibrerade min mobil och jag vaknade! Jag trodde det var min "väckarklocka" som startade och att det var skola, men det var någon som ringde märkte jag sen.
Farfar.
Han sa att jag hade glömt min jacka, men det hade jag inte, så det var O´s.
Jobbigt! Asså, även om det var läskigt (och jag fattar inte riktigt varför det var det) så ville jag fortsätta drömma och se vad det blev av allt! Såklart gick det ju inte att somna om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0