Och där small det! Vi börjar med Gålö!

På Gålö bodde min och Roros familj i en stuga några dagar. Här är bilder från det!




Klarblå himmel!


Lekplatsen framför stugan.








Vår stuga!


Jag cyklar 4-hjuling!
Den var tråkigt nog för liten för mig, det ser ni på mina ben som spretar utåt!


Här sov Roro och jag! Det här var som våran lilla myshörna full med garn och virknålar!


Titta vad jag har gjort när jag var där!
Den är inte riktigt klar än, den ska bara ha hår och halsduk och ögon så klart!
Fin va?


En annan sak jag gjorde var ett mobilskydd som ska föreställa en robot!
Den blev jag också nöjd med!




Sista dan när vi skulle städa så gick handtaget på skurhinken av och allt såpvatten hamnade på golvet!
"Ja, här blir det ju i alla fall ordenligt rent", var det enda vettiga att säga då!


Tyvärr tog jag inga bilder på stranden för jag glömde alltid mobilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0