Orättvist!

Nu har jag ätit pannkakor med nutella och lättvispad grädde! Mår lite illa.
Ska jag gå ner till O och spela wii med honom.

Skolan var okej och jag har diskuterat med Mona om att jag vill byta teknik-grupp.
Så himla orättvist! Det finns 2 grupper, en grupp går på tisdagar och slutar 14.15, medan dom andra får gå hem och slutar 13.00. Men nästa grupp går på torsdag, och slutar 15.25! Den andra gruppen får då gå hem 14.05, plus att dom får sovmorgon till 9.10! Grupperna har lixom inte samma tider, så dom som går i torsdagsgruppen slutar jääättesent! Och jag går där! Aldrig att man orkar konsentrera sig då! Har pratat med teknik-Per också, och jag ska få byta grupp nästa vecka! Jag vet att det fortfarande är orättvist, men om jag inte är inblandad så måste väl inte jag bry mig haha!

Ville bara säga det..

Kommentarer
Postat av: erica

vem honom?? :) <3

2010-08-24 @ 20:03:14
URL: http://alltiderica.blogg.se/
Postat av: Julia

O, du vet..

2010-08-25 @ 16:25:47
URL: http://smultrongott.blogg.se/
Postat av: erica

haha nej jag vet inte :) <3

2010-08-25 @ 17:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0