Hemmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Nu är jag hemma från Åland och Gålö!!!!
Från Gålö kom jag hem i torsdags, men då var jag för trött för att skriva!
På lördan åkte jag till Åland.
Först tog vi Eckeröbåten dit, och sen körde vi bilen till en kamping med mysiga stugor att hyra!
Tråkigt nog var vädret piss den helgen, men vi fick i alla fall en halv dag med varm sol.
Stranden var underbar!

Gålö då... Ja, där var det också väldigt fint bad, men stugorna var lite för små för 6 pers!
Jag tog med virksakerna till båda stugorna, och har virkat några fler små sötisar, samt köpt fina garn!

Det bästa var de vita sandstränderna, och man kunde fånga småfisk på båda ställena!
På Gålö fångade jag en räka och en liten ål, utan att jag vissste det! Plötsligt låg dom bara där i hinken och skvalpade!
Är tyvärr för trött för att lägga upp alla bilder jag tog, men ni får dom imorgon!
Har också köpt godis och en underbar parfym på taxfreen, på färjan. Synd att det inte är lördag varje dag!

Är inte så uppdaterad nu, för vi ska resa till Malta några minuter nu, och sen vidare...
Ni får nöja er med inlägg lagom till skolan.
Fast imorgon ska jag ju skriva, och kanske lite nästa dag..

Njut av semestern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0