Lite efter..

Okej, det här blev lite efter, men ska vara ifrån onsdagen.
Då fyllde ju roro år, och jag virkade ett smultronstrå till henne!(se bild)
På kvällen åt vi middag på pizza hut, och jag lyckades på något konstigt sätt spilla chokladsås över hela mitt vita linne!
Tror det kom i håret också!
Igår var vi vid Lillsjön, men fick reda på att vattnet var fullt med larver, som gav stor klåda.
Det var det badet det...
Idag var vi på Midgårdsbadet igen, och jag hoppade från trean några gånger.
Efter det stack jag till Roro och spelade hennes play station spel hon fick, hela natten. Det heter Resident Evil, och går ut på att man ska skjuta ihjäl zombies! Låter det sjukt? Det är det också, men askul! Älskar det!!!
Nu ska vi på picknick, till Lövsta med Roro and she´s family.
Jag ska äta kibab! Jättenyttigt!!!
Jaja, måste gå, men ni kan kanske få bilder ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0