Vm-chips till vm..

Nu tittar vi på fotbollsvm, och så klart gör spanien mål när jag hejar på tyskland!
En påse fotbollschips har vi också, med knallorangea starka chips i.
Började må illa efter halva påsen.
Özil.
Özil.
Özil.
Jag vet inte, men jag har fastnat för honom!
Och Pyuol! Han ser ut som ett trolll!
Okej. Mina favoritspelare i den här matchen; Özil, Pyuol, Pique, Scwanstaiger(har ingen aning om hur det stavas) och Xavi.
Sitter också och sjunger på Miley Cyrus av alla artister. Pappa fnyser irreterat, för jag sjunger asfalskt!


Sluuuuuuuuuuuuuuuuuut!
Vad dumt! Özil, I love you ändå!


Kommentarer
Postat av: erica

du sjunger inte falskt du sjunger ju bäst i klassen så klaga inte!!! :D saknar dig massor måste ses någon dag du kan messa mig så hörs vi <33 :D

2010-07-08 @ 00:03:38
URL: http://alltiderica.blogg.se/
Postat av: Julia

Tack så jättemycket! Nu blir jag glad!

Jag saknar dig mer!<33333

Messar dig när som helst, vill träffa dig så snart som möjligt! Äskar dig som kompis!<3333



Tack för att du komenterar min blogg!<33

2010-07-08 @ 23:06:48
URL: http://smultrongott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0