Förstår mig inte på Justin Bieber(eller mig själv!)

Justin Bieber håller på att ta över hela världen!
Han ser ut som 12, sjunger som en tjej, och är allmänt töntig!
Jag kan inte sluta skratta när jag ser hans musikvideor! Det ser bara så.. fånigt ut.
Och jag förstår mig inte på mig själv, som sitter och tittar på hans musikvideor, lyssnar på hans låtar, tycker om honom som artist. Men det gör jag inte!
Du har säkert hört låten Baby. Den går jag och sjunger på hela dagarna! Varför? Jo, för att den har ätit sig in i min hjärna som en ilsken skadeinsekt, och vägrar att släppa! Jag kan till och med hela texten! Det är helt sjukt! Det värsta är att jag tycker att den är bra!
Nu har jag börjat lyssna på flera av hans låtar, och kan du tänka dig, jag börja tycka att de är bra de också!
Något tips på att få bort honom från min musiksmak?



Något vettigt att lyssna på är däremot Taylor Swift!
Hon är jäääättebra!
Lyssnar på henne nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0