Hur ska man veta?

Nu sitter jag och tittar på matchen mellan Grekland och Argentina när en tanke slår mig.
Hur ska man kunna veta vilket lag som är vilket? Är alla Grekland eller?
Men Messi är ju där och jag är inte så dum så att jag tror att han är grek!
Alla är alltså Argentina!
Nej, så var det inte!
Men vad gör Messi där föresten! Spelar inte han i Barcelona?!
Ja, jag vet! Han är bra och då har dom köpt in honom till det laget, som dom gjorde med Zlatan. Men endå!
Men om Messi är så bra, varför gör inte Argentina något mål?

Förstår mig inte riktigt på mig det här med fotbollen.
Offside, varför ska man ha det?! Det är ju bara slöseri med tid att blåsa av hela tiden så fort man håller på att göra mål!
Och vm är vart fjärde år! Alltså var jag bara 8 år det var sist!
Hur snabbt går tiden egenligen? Om det fortsätter så här kommer jag vara 60 nästa vecka!
Njut av livet Julia!

Kommentarer
Postat av: L

Visst är det förvirrande ;-) Du har rätt, ibland behöver man faktiskt säga till sig själv att leva i nuet och njuta, men jag tycker att du är bra på det!!

2010-06-22 @ 22:05:35
Postat av: Julia

Tack!

Älskar dig!

2010-06-22 @ 22:08:04
URL: http://smultrongott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0