Isvatten och feghet

Jag och Wilma(min kompis) åkte till lövstabadet, men styrde cyklarna till en lite mer avskild plats med klippor. Mysigt!
Med oss hade vi våra goda kolakakor!
Längst ner vid vattnet på en slät klippavsatts brädde vi ut våra badlakan.
Vi bestämde oss för att bada på en gång!
Wilma är feg(förlåt Wilma)! Jag ville hoppa i, men Wilma skulle doppa sig först, från stegen. Sen skulla hon sitta på stegens trappsteg och ner och glida i.
Jag ville inte hoppa om inte Wilma inte gjorde, men jag sköt ifrån sittandes, och dök ner i vattnet!
Kroppen domnade, men vi klarade i alla fall att simma till våran plats. Dit var det ungefär 25 meter, så jag tycker att vi var duktiga i isvattnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0