Vecka med mostersman(har hittat på ett nytt ord om det inte heter så)

Jag är faktiskt så hysterisk så jag kan kommer plötsligt inte ihåg hur man lägger in bilder, som jag lovat att göra idag. Okej, tänk bara bort det, så får ni det imorgon istället!
Den här veckan är Roros pappa "barnvakt" till mig och O.
Nästa vecka är min pappa.
Så vi har varit och badat, i Lillsjön i måndags och i Rösjön i går.
Idag skulle det åska, så vi stannade hemma. Vi var ute och badade i vattenspridaren och solade, för solen bara sken och sken. O och Roros syster och våran andra kusin M blandade vatten i olika grader och sprutade på mina ben och skuldran. Sedan smörjde dom runt vattnet tills det torkade in i huden. Det var riktigt skönt, som på spa!Men sedan började det plötsligt ösregna! Vi flydde in.
Men jag fick lite färg och var nöjd med det.
Idag köpte jag föresten ny bikini. Samma modell, fast en rosa och en brun. Dom har vita ränder, och ett band runt halsen som går från en ring i mitten.

Är verkligen ledsen för det här med bilderna, och kommer gottgöra er med det imorgon med 1000 bilder!
Och en sak till... Twilight är bäst!8D

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0