Jag har kissat mjölk

I skolan idag så blev det god mat, kyckling med ris och sötsur sås.
Men självklart så får jag inte njuta av det, utan ska råka sitta framför J-kompis som somnar(?) och tappar sitt glas hon har i handen på M-kompis glas som är fullt med mjölk. Det välter och mjölken forsar rakt ner i mitt knä, två dl mjölk! Jag blir dyngsur, enda in till trosorna. Och nästan allt kom just där, så det såg ut som jag kissat på mig. Men det kom förstås också över linnet och adidasjackan. Alla stirrade. Jag fick ett litet dampanfall (asså jag har dampvecka) mot J-kompis. Sen gick jag raka vägen och slängde min mat som jag knappt hunnit äta något av och drog med mig C-kompis hem för att byta kläder.
Han precis till lektionen med nya kläder på och aningen tilltufsad.

Men man kan ju tänka positivt och då var det var ju tur att det inte var knivar i glaset! O_o`
Man ska inte gråta över spilld mjölk!


Jaja, nu är det fredag och jag är glad ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0