Vaknade på fel sida

Hela dagen har blivit fel! Kom nästan försent till skolan och glömde loggboken hemma som jag till behövde alla lektioner hela dan. Tappade böckerna hela tiden och fick dampanfall på allt och alla i närheten. Hoppas alla trodde det bara var något tillfälligt. Och som om det inte var nog med det så kunde jag aldrig sluta säga några ord från the sims som ätit sig in i min hjärna.
Hallå! Jag har inte ens the sims!

Coacamoacka! Aruckaruckaru! Ruckaruckaru! 



Nu har mamma smetat på en ansiktsbehandling på mig som är av typ lera, och luktar tegelsten. Asså det ser ut som om jag har kletat in hela ansiktet med skit. Eller ännu bättre; jag har torkat mig med ansiktet istället för toapapper efter att jag har fått diarreattack.
Och nu har det stelnat, så jag kan inte röra ansiktsmusklerna!

Haha hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0