Nä då, jag älskar att stressa!

I morse gick jag upp ovanligt tidigt för att vara mig, så då kunde jag ju göra det jag ville, tills klockan var så mycket som den tiden jag brukar gå upp. Osmart, för jag får alltid stressa, men det har jag inga problem med.
Så jag spelade gitarr hela den tiden, och plötsligt var det en kvart kvar tills jag skulle gå. Där stod jag och behövde hinna med att äta frukost, klä på mig, borsta tänderna, fixa frisyren, packa ner skolböckerna i väskan och klä på mig ytterkläderna! Jag fick väldigt brottom och krängde av mig gitarren som hängde i ett band runt halsen. Typiskt mig råkade jag slå i gitarren i min underläpp och det gjorde jätteont och började blöda. Så då fick jag stå i fem minuter och laga min läpp också. Och då hade jag 10 minuter kvar efter det.
Men jag han i tid.
Som sagt, jag har inget som helst problem med att stressa!




En fin bild tycker jaaag!
Nu ska jag snart gå ner och titta på Robinson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0