Tycker det är fel!

Har nu haft matteprov i skolan. Vår klocka i klassrummet funkar inte längre, så jag visste inte hur lång tid man hade på sig, och helt plötsligt sa matteläraren; då är det fyra minuter kvar och ni kan börja plocka ihop era grejer. Jag hade liksom 4 tal kvar och fick en liten lätt panik. Det gjorde ju inte direkt att jag kunde konsentrera mig så bra.
"Jag måste få äta och hinna gå till min nästa lektion" sa läraren och jag svettades! Kan man inte få göra klart de sista 2 talen?
Nej, det fick man inte, så jag blev tvungen att lämna in med ett och ett halvt tal kvar.

Tycker det är fel!

Jaja, jag hoppas att jag har alla rätt på de talen jag gjorde. -_-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0