Då var det dags med idol igen..

Jaha, idag börjar idol. Är väldigt trött på idolreklamen när de sitter i rymdskeppet som liknar Star Wars!
Men det är klart man ska titta! Auditionen är ju roligast! Ibland håller jag på att skratta ihjäl mig när en person tror att den är bäst, men sjunger så att det gnisslar för att det är så falskt, eller så har den helt fel melodi, eller ingen tonart alls!

Ett klipp jag aldrig kan sluta skratta åt!

Världens töntigaste låt som har gjorts, och han tror ändå att han är så cool! Och kolla hur han står! Vad är det för en konstig ställning?
Lilla gubben, du skämmer bara ut dig!

Kommentarer
Postat av: erica

jag tror jag vet vem du gillar :P

2010-09-08 @ 19:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0