???

Asså....



AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!!!!!!!





Sådär, ville bara få ur mig det där!
Sverigedemokraterna fick 20 mandat i riksdagen! Det är inte klokt! Vilka idioter röstar på dom?

Till alla idioter som röstar på sd:
Hur tänker ni?! Vill ni ha krig i Sverige?! Vill ni att invandrare ska flytta ut?
Men tänk om ni bodde i ett land där det var krig och jobbigt hela tiden. Skulle inte ni vilja flytta till ett bättre land som Sverige då?? Jo, det är ju klart, och då måste vi kunna ta emot invandrare om vi vill ha det så!






Så, nu har jag fått ur mig lite av ilskan.
I skolan var det bra, men jag stukade fingret på sista lektionen, fick en boll rakt på.
det gör ont nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0