Fullt upp hela dagarna!

Har haft en helt vanlig skoldag, men 5 minuter efter jag slutar har jag gitarr.
Det var kul! Förut behövde någon skjutsa mig till Jakobsberg, men nu har jag i min skola! Har en ny lärare som heter Johnny (Jonny?). Han är bra! Lärde mig Im yours, och 2 accord jag aldrig fått kläm på.
Denna kväll har jag småtittat på kristallen och ätit chips.
Imorgon ska jag till Stockholm och shoppa lite, men kanske ska försöka på mig ett mobilinlägg. Bilder kommer definitivt imorgon, för på kvällen ska jag på kräftskiva till några gamla kompisar, och Roros familj kanske också hänger med!
Fullt upp hela dagen alltså!


Kommentarer
Postat av: erica

så nu går det att komentera på min blogg igen fixad satt det gick love you!! <3

2010-09-04 @ 10:16:23
Postat av: Julia

Ååh vad bra puss puss!

2010-09-06 @ 18:00:00
URL: http://smultrongott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0