Orgenteringsdag

Idag hade vi orgenteringsdag, och började kl 12! Precis där jag bor också, så jag tänkte ta det lugnt lugnt, och sova ut, men så blev det inte.
Klockan 8 ringde nämligen Wilma och ville umgås. Jag låg och sov, och hon väckte mig ur min skönhetssömn!
Gäspande försökte jag förklara att man ska få sova längre när det är sovmorgon samtidigt som jag försökte hålla ögonen öppna. Väldigt ansträngande i det läget ska ni veta! Men Wilma vaknade så tidigt, hon kunde inte sova så länge. Så det var bara att lämna det varma boet under täcket och cykla till Wilma. På orgenteringen så jobbade vi tillsammans, och det gick jättebra först, men sen skulle vi gå till 12:an, och då virrade vi bort helt. Jag tror att vi gick 2 meter ifrån den en gång, men vi såg den inte, och hade riktat in oss på en annan plats. Vi gick runt hela Sandviksspåret! Vi letade efter den där dumma 12:an i 40 minuter!
Vår tid tickade iväg, och vi struntade tillsist i den, och gick vidare. När vi sen hade hittat alla andra och hade tid kvar, så gick vi och letade efter den igen. Och då hittade vi den efter 1 minut!
Man blir så irriterad, vi kunde kommit först!
Jaja, vi tog iaf alla kontroller på tiden.

Har tittat på idol, och sitter och väntar på att omröstningen ska börja. Varför måste den gå så sent?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0