Min dag i bilder

Idag red jag Junior.
Min nya favorithäst! Han är jättesöt för han är liksom bred över ansiktet. Han är jättesnäll och mulen är len och luddig. Supergulligt! Han är musblack(brun med en typ svart strimma mitt över ryggkotorna), med svart man.
Sen så rider han jättebra, är inte slö och jättebra i tölt! Han lyssnar på vad jag vill när jag arbetar med skänklarna!
Puss puss på dig Junior, du är bäst!



Oskan(Oskadis) från stallet.


Vet inte vem det är, men är från stallet iaf.



En annan islandshäst, skimmel. Fin!






Vädret var fint!






Trattkantareller!





Lite bilder från skogen, där jag och familjen var och plockade svamp. Hittade rätt mycket trattkantareller, och jag fick en svampmacka när jag kom hem!




Fick en hjärtattack(haha) och virkade några hjärtan. Det blir fler.
Fina va?! Säg ja!

Nu sitter jag och skriver om partierna. Stackars mig!
Idag var det val. Vilket parti tror ni jag röstade på? Haha, nä, jag får inte rösta.
Tänk att om knappt 3 timmar är det klart om vem som ska styra landet 4 år framåt! Rätt coolt!

Kommentarer
Postat av: erica

haha en sån vill jag ha om jag får en rosa eller en röd, dom var JÄTTE fina!!!! :) <33 puss puss

2010-09-21 @ 15:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0